Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Celem Sklepu homestuff.pl jest sprzedaż pełnowartościowych i wysokiej jakości towarów a tym samym zadowolenie naszych Klientów (konsumentów). Jeśli z jakiś powodów stało by się inaczej, a Klient byłby niezadowolony z otrzymanego towaru, ma szereg praw z których może skorzystać. Nasze błędy naprawiamy zawsze na nasz koszt. Staramy się wykonywać naszą pracę starannie i jak najszybciej. Nigdy nie działamy celowo na niekorzyść naszych Klientów, a w razie jakichkolwiek problemów lub pytań jesteśmy do dyspozycji. Przestrzegamy wszystkich przepisów prawa polskiego mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego. Jeżeli jakikolwiek z punktów regulaminu wzbudza Twoje wątpliwości prosimy o kontakt.
-
Właścicielem sklepu internetowego homestuff.pl dostępnego na stronie www.homestuff.pl (zwanego dalej Sklepem) jest firma Multitasking sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Boh, Warszawy 40 NIP 8522607194, REGON 321502090, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000512328, kapitał zakładowy spółki 105 000,00 zł. Adres do korespondencji: Multitasking sp. z o.o., Boh.Warszawy 40 lok. 2B2, 70-342 Szczecin
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu www.homestuff.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy (zgodnie z art. 71 k.c.).
-
Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144 poz.1204 z późn.zm.) informujemy, że aby móc bez problemów korzystać z zakupów w naszym sklepie urządzenie Klienta, oprogramowanie tego urządzenia (system operacyjny) i peryferia podłączone do tego urządzenia powinny umożliwiać uruchomienie przeglądarki internetowej w zalecanej rozdzielczości ekranu: 1024 x 768 pikseli lub wyższej oraz umożliwiać wprowadzanie danych alfanumerycznych jak i poruszanie się za pomocą wskaźnika lub urządzeń o podobnym działaniu (np. ekran dotykowy z możliwością wyświetlania klawiatury systemowej). Ponadto, zgodnie z owymi przepisami informujemy, że umieszczanie przez Klienta na stronach internetowych naszego sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
-
Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte 24 miesięczną gwarancją (o ile indywidualny opis przedmiotu nie stanowi inaczej) oraz zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie. Niezależnie od gwarancji Kupującemu przysługują wszystkie prawa z tytułu rękojmi.
-
Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca w chwili złożenia zamówienia.
-
Sklep prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów na terenie Polski za pośrednictwem strony internetowej www.homestuff.pl. Zamówienia przyjmowane są również mailowo (24h na dobę) lub telefonicznie pod numerem telefonu: 733004103.
-
Do realizacji zamówienia koniecznie jest podanie adresu dostawy (imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).
-
Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 14:30, w soboty oraz w niedziele i święta, realizowane są w najbliższym dniu roboczym.
-
Do złożenia zamówienia nie jest wymagana rejestracja Kupującego. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na podane konto e-mail, automatycznie generowaną przez sklep wiadomość ze szczegółami zamówienia.
-
Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się: w przypadku zamówień płatnych za pobraniem - w chwili otrzymania dodatkowego ich potwierdzenia elektronicznego (kliknięcia w odpowiedni link) lub otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia,w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili wpływu należności na konto firmy lub w chwili otrzymania potwierdzenia o pozytywnej autoryzacji płatności przez serwis PayU.
-
Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayU.
-
Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon lub na życzenie faktura VAT.
-
Klient ma prawo zmiany lub anulowania zamówienia do momentu jego wysyłki. Anulowanie lub zmianę zamówienia należy zgłosić mailowo biuro@homestuff.pl lub telefonicznie 733004103.
-
Zawarcie umowy pomiędzy Sklepem a Klientem następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Kupującego. Umowa zawierana jest w języku polskim.
-
Przedmiotem umowy sprzedaży jest towar wymieniony w zamówieniu.
-
Zamówione towary są dostarczane do klienta za pośrednictwem Paczkomatów InPost oraz Poczty Polskiej (usługa kurierska 48h lub 24h) - wg dyspozycji klienta.
-
Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku z reguły w ciągu 24 godzin (chyba, że indywidualny opis do danego produktu stanowi inaczej - przy każdym produkcie w sklepie istnieje uwaga "dostępność") od ich złożenia. Zamówienia złożone do godziny 14:30 realizowane są zazwyczaj w ten sam dzień roboczy. Czas dostawy uzależniony jest od wyboru pośrednika.
-
Na wpłatę lub potwierdzenie zamówienia czekamy 7 dni, jeśli potrzebujesz więcej czasu - poinformuj nas o tym. Po 7 dniach i 3 nieudanych próbach kontaktu z Klientem towar cofany jest do magazynu, a zamówienie anulowane.
-
Stawki opłaty za dostawę produktów są określone w zakładce "Płatności i wysyłka".
-
Towar zakupiony w Sklepie można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia (można skorzystać ze wzoru) przed jego upływem. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do odstąpienia od umowy towar zakupiony w naszym sklepie należy zwrócić niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty przesłania oświadczenia (mailowo na adres: biuro@homestuff.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny sklepu (Multitasking sp. z o.o ul. Boh. warszawy 40 lok 2B2, 70-342 Szczecin). Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
-
Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć na adres korespondencyjny firmy.
-
Sklep gwarantuje zwrot całości wpłaconej kwoty w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem na konto wskazane przez Kupującego lub w inny ustalony z Kupującym sposób.
-
Klient ma prawo do reklamacji towaru. Aby reklamować zakupiony produkt należy go odesłać na adres korespondencyjny Sklepu (Multitasking sp. z o.o ul. Boh.Warszawy 40 lok 2B2, 70-342 Szczecin) najlepiej po ówczesnym kontakcie telefonicznym bądź mailowym ze Sklepem.
-
Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nie później niż w ciągu 7 dni od odbioru odesłanego towaru. Sklep zwraca kwotę w wysokości kosztu paczki pocztowej ekonomicznej wg cennika Poczty Polskiej
-
Wcześniejszy kontakt ze Sklepem, dołączenie opisu niezgodności lub skorzystanie z formularza reklamacyjnego (wzór) pozwoli na sprawniejsze załatwienie reklamacji.
-
Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, chyba że zostało to wcześniej ustalone z Kupującym.
-
Wszystkie dane klientów podawane podczas dokonywania zakupów lub/i rejestracji są przechowywane w chronionej bazie.
-
Zgodnie z art. 24 Ustawy o ochronie danych osobowych klient ma prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych jak również żądania ich usunięcia z bazy danych.
-
Administratorem danych jest firma Multitasking sp. z o. o. z siedzibą w Szczecinie,ul. Boh. Warszawy 40. Dane osobowe zbierane są w celu prawidłowej realizacji zamówienia.
-
W razie jakichkolwiek wątpliwości oraz pytań prosimy o kontakt telefoniczny 733004103 lub e-mailowy na adres biuro@homestuff.pl